مشاهده محتوا

دسترسی مادام العمر

شرکت در آزمون

مدرک دانشگاه شیراز

هزینه ثبت نام :

1510000 تومان

1208000 تومان




برای شرکت مجدد در آزمون فقط یک قدم دیگر لازم است.

پس از پرداخت 15 روز برای پاسخدهی به آزمون برای شما اضافه خواهد شد.

هزینه قابل پرداخت :

120000 تومان




دوست عزیز دقت بفرمائید که با ورود به محیط آزمون شما باید در مدت زمان تعیین شده برای آزمون پاسخ های خود را ارسال فرمائید و این نکته را در نظر بگیرید که زمان این آزمون تحت هیچ شرایطی تغئیر نخواهد کرد و یا تمدید نمی شود.

پس از پایان زمان آزمون جواب های داده شده توسط شما به صورت خودکار ذخیره خواهد شد و نمره نهایی اعلام می گردد.

در صورت عدم قبولی، آزمون مجدد مشمول هزینه خواهد بود بنابراین در صورت داشتن آمادگی لازم در آزمون شرکت فرمائید.




شما برای شرکت در آزمون همچنان فرصت دارید.

پس از پایان زمان آزمون یا کلیک برروی اتمام آزمون زمان به انتها می رسد و نمره شما اعلام خواهد شد.

در صورت عدم قبولی، آزمون مجدد مشمول هزینه خواهد بود بنابراین در صورت داشتن آمادگی لازم در آزمون شرکت فرمائید.






مرحله بعد صدور مدرک مرحله بعد صدور مدرک


مجموعه دوره طراحی در معماری

با ثبت نام در این مجموعه دوره که شامل چندین دوره مجزا می باشد می توانید تمام ویدئوهایی که با کیفیت بالا ضبط شده است را مشاهده کنید، به صورت آنلاین امتحان دهید و از دانشگاه شیراز مدرک معتبر دریافت کنید.

ثبت نام مشاهده سرفصل

در صورت نیاز به راهنمایی قسمت راهنما در همین صفحه را مشاهده کنید.

برای مشاهده رایگان ویدئوهای نمونه دوره به بخش ویدئوهای رایگان مراجعه کنید.

برای مشاهده محتواهای مشابه و تکمیل آموزش خود می توانید به قسمت محتواهای مشابه مراجعه کنید.


ویدئو معرفی مجموعه دوره طراحی در معماری



دسترسی ها بعد از ثبت نام


دسترسی نامحدود

آپدیت رایگان

مدرک معتبر

پشتیبانی

مجموعه دوره طراحی در معماری چیست ?

آشنایی با نرم افزار های مختلف طراحی در مهندسی معماری یکی از ویژگی های مهم برای هر فارغ التحصیل و علاقمند به مهندسی معماری می باشد که می بایست آن را فراگیرد تا بتواند راهی برای ورود به بازار کار برای خود فراهم آورد. بدون شک در کنار یادگیری اصول درست طراحی با دست و با توجه به رشد بالای تکنولوژی یادگیری نرم افزارهای معماری بسیار پراهمیت تر از قبل گردیده است.

هدف از یادگیری مجموعه دوره طراحی در معماری چیست?

در این دوره آموزشی سعی بر آن گردیده است که سه نرم افزار بسیار پرکاربرد در مهندسی معماری به صورت یکجا قرار داده شود. یادگیری اتوکد به عنوان یکی از پایه ای ترین نرم افزارها در این مجموعه دوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به ویژگی های خاص طراحی در مهندسی معماری دو نرم افزار بسیار پرکاربرد ایلاستریتور و 3dmax نیز در این مجموعه دوره گنجانده شده است.

بعد از خرید دوره در صورت علاقمندی می توانید در آزمون آن شرکت بفرمائید و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 75 از 100 از دانشگاه شیراز مدرک پایان دوره دریافت کنید. برای آنکه از کیفیت ویدئوهای دوره مطمئن شوید با رجوع به قسمت نمونه ویدئو می توانید به صورت رایگان برخی از ویدئوهای مجموعه دوره طراحی در معماری را مشاهده بفرمائید.در صورت داشتن سوال پس از مطالعه سوالات متداول دوره در قسمت پستشبانی آنلاین به افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود.

سرفصل مجموعه دوره طراحی در معماری

مجموعه دوره طراحی در معماری همراه با تمرین هایی ارائه گردیده است. زمان مورد نیاز برای تسلط بر آموزش، پاسخگویی به تمرین ها و در نهایت ارسال پاسخ آزمون جهت درج در مدرک مجموعا 50 ساعت در نظر گرفته شده است که شامل 23 ساعت و 44 دقیقه ویدئو ضبط شده به صورت کامل می باشد.
جزئیات سرفصل با کلیک بر روی عنوان هر دوره قابل مشاهده است.


فصل 1 - معرفی و نصب نرم افزار


نصب نرم افزار اتوکد

00:04:33

اشنایی با محیط اتوکد

00:10:31


فصل 2 - دستورات ترسیمی اصلی


اشنایی با دستورات ترسیمی

00:08:00

دستور pan و zoom وselection,ereas,save,save as

00:11:22

اشنایی با دستور line و انواع روش های ترسیم خط

00:09:07

اشنایی با دستور polyline وتفاوت با منو line

00:05:03

ترسیم مستطیل و چند ضلعی ها

00:07:40

ترسیم دایره وکمان ها

00:08:50

بیضی ومنحنی spline

00:05:56

اشنایی با دستور hatch

00:11:24

دستور multipoint

00:04:02


فصل 3 - دستورات کمک ترسیمی


اشنایی با دستورات کمک ترسیمی و object snap ها

00:11:40

دستور copy و move

00:05:00

دستور mirror وrotate

00:08:34

دستور offset

00:07:30

دستور divide و measure

00:04:50

اشنایی با دستور array و انواع ان

00:10:00

دستور trim و extend

00:07:00

دستور explode

00:03:00

دستور stretch وscale

00:04:50

دستور align

00:04:15

دستور chamfer و fillet

00:08:30


فصل 4 - اشنایی با منو های تکمیلی


آشنایی با منوی بلاک ها

00:12:50

اشنایی با منو layer

00:08:43

آشنایی با منو properties

00:20:34

اشنایی با منو text

00:07:50

نحوه ایجاد متون فارسی با استفاده از دستور text

00:04:30

آشنایی با منو dimension

00:14:40

اشنایی با منو utilities

00:05:40


فصل 5 - اشنایی با منوی plot و خروجی گرفتن از نرم افزار


اشنایی با نحوه درست plot گرفتن

00:12:40


فصل 6 - پروژه (صفر تا 100)


انجام یک پروژه کاربردی از صفر تا 100

00:49:53


فصل 1 - شروع کار با Illustrator


درباره ی این برنامه و این دوره

00:01:39

ایجاد یک صفحه ی جدید

00:04:00

مدیریت محیط Illustrator

00:04:59

ابزار zoom و hand و گزینه های Undo و Redo

00:04:25


فصل 2 - ابزارهای انتخاب


ابزار Selection

00:05:18

آشنایی با مفهوم انکرپوینت و ابزار Direct Selection

00:04:20


فصل 3 - شیوه های ترسیم و رنگ آمیزی پایه


تنظیمات برای شروع طراحی

00:06:41

طراحی با شکل های آماده

00:07:40

طراحی با ابزار Pen و ابزارهای زیرمجموعه ی آن

00:10:42

رنگ آمیزی با پنل Swatches

00:05:14


فصل 4 - شیوه های اندازه گیری


اندازه گیری با خط کش

00:06:47

اندازه گیری با Grid

00:05:32


فصل 5 - چند ابزار و تکنیک ضروری


چرخش با ابزار Rotate و تکنیک تکرار آخرین عمل

00:03:49

قرینه سازی با ابزار Reflect

00:02:01

ابزار Scale و شیوه های کپی کردن

00:05:53

شیب دار کردن و تغییر شکل با ابزار Shear

00:02:08

ترکیب اشکال با ابزارShape Builder و Pathfinder

00:03:41

به زیر یا رو بردن اشکال

00:03:05


فصل 6 - بررسی دو پنل ضروری و شیوه ی ذخیره سازی


پنل Layers

00:06:03

ترازبندی شکل ها با پنل Align

00:03:19

ذخیره سازی

00:04:58


فصل 7 - تمرین (1)


چند ترسیم ساده

00:12:33

طراحی یک لوگوتایپ

00:09:19

طراحی یک شخصیت کارتونی

00:14:58


فصل 8 - شیوه های ترسیم تکمیلی


طراحی با ابزار Curvature

00:02:25

طراحی با ابزار Line و ابزارهای زیرمجموعه ی آن

00:05:49

ابزار Paint brush و استفاده از براش ها

00:03:53

ابزار Shaper و ابزارهای زیرمجموعه ی آن

00:05:03


فصل 9 - شیوه های رنگ آمیزی تکمیلی


پنل های Color و Color Guide

00:03:42

کتابخانه های رنگ

00:02:14

ساخت و ذخیره ی رنگ و ساخت گروه رنگی

00:03:12

پنل و ابزار Gradient

00:07:13

گزینه ی Freeform Gradient

00:03:38

کتابخانه های Gradient و ذخیره ی Gradient

00:03:15

ابزار Mesh

00:02:11

ابزار قطره چکان

00:01:10


فصل 10 - بررسی منوی Effect


بخش اول بررسی افکت ها

00:04:06

بخش دوم بررسی افکت ها

00:02:43

بخش سوم بررسی افکت ها

00:05:22

بخش چهارم بررسی افکت ها

00:02:01

بخش پنجم بررسی افکت ها

00:02:02

بخش ششم بررسی افکت ها

00:01:43

بخش هفتم بررسی افکت ها

00:01:17


فصل 11 - بررسی چند پنل


پنل Appearance

00:04:24

پنل Symbols

00:05:41

پنل Graphic Styles

00:04:10

استفاده از Patterns

00:06:02


فصل 12 - مدیریت آرت بردها


مدیریت آرت بردها (1)

00:05:03

مدیریت آرت بردها (2)

00:02:55


فصل 13 - بررسی چند ابزار


پاک کردن با ابزار Eraser

00:02:58

بازی با ضخامت استروک، ابزار Width و ابزارهای زیرمجموعه ی آن

00:04:55

ابزار Perspective Grid

00:04:41

تبدیل تدریجی شکل ها به هم با ابزار Blend

00:02:04

ایجاد جلوه ی نور با ابزار Blend

00:01:53


فصل 14 - چند تکنیک پراکنده


گروه کردن، قفل کردن و مخفی کردن شکل ها

00:02:46

تکنیک Offset Path

00:02:27

پاک سازی انکرپوینت ها و پدهای اضافه

00:01:44

یکی شدن شکل ها

00:02:29

بررسی حالت های ترسیم در جعبه ابزار

00:02:08

تبدیل Stroke به Fill

00:01:56

فعال بودن فقط یک شکل و نمایش خطی

00:02:19


فصل 15 - کار با تصاویر پیکسلی


آوردن تصویر به صفحه

00:03:26

ماسک

00:05:48

تبدیل تصویر پیکسلی به برداری و ابزار Magic Wand

00:07:26


فصل 16 - تمرین (2)


تبدیل یک تصویر پیکسلی به برداری و گرافیکی کردن آن

00:09:34


فصل 17 - شیوه های تایپ


تنظیم برای تایپ فارسی

00:01:50

بخش اول کار با ابزار تایپ

00:04:08

بخش دوم کار با ابزار تایپ

00:05:57

بخش سوم کار با ابزار تایپ

00:03:02

تایپ در یک محدوده

00:02:14

تایپ روی Path

00:03:21

تایپ عمودی

00:01:33

ابزار Touch Type

00:02:32

تبدیل نوشتار به شکل

00:04:07


فصل 18 - تمرین (3)


تایپوگرافی بر اساس فونت

00:12:52


فصل 1 - پیش گفتار


توضیحات کلی

00:01:50


فصل 2 - تنظیمات محیط برنامه


چیدمان محیط برنامه

00:05:55

تیره یا روشن بودن محیط و تنظیمات واحد اندازه گیری و نور

00:04:21

تنظیمات صفحه ی شطرنجی

00:05:39


فصل 3 - مدیریت محیط برنامه


نماهای دید، بخش اول

00:05:25

نماهای دید، بخش دوم

00:02:36

تنظیمات مکعب دید

00:02:43

چرخاندن نما با مکعب دید

00:02:16

چرخاندن نما بدون مکعب دید

00:02:40

پیمایش در نما

00:02:03

شیوه های بزرگ نمایی، بخش اول

00:03:09

شیوه های بزرگ نمایی، بخش دوم

00:04:03

ابزار Toggle steeringWheels

00:02:51


فصل 4 - ترسیم موضوعات آماده در Standard primitives


ترسیم مکعب، بخش اول

00:04:24

ترسیم مکعب، بخش دوم

00:04:24

ترسیم مکعب، بخش سوم

00:07:06

ترسیم مکعب با درج مقادیر

00:02:20

ترسیم کره

00:02:55

ترسیم استوانه و حلقه

00:04:52

ترسیم قوری و نوشتار

00:04:06

ترسیم مخروط و کره هندسی

00:02:41

ترسیم لوله، هرم و صفحه

00:04:22


فصل 5 - ترسیم موضوعات آماده در Extended Primitives


ترسیم موضوعات چند وجهی و مکعب با لبه های منحنی

00:04:49

ترسیم مخزن گنبدی و مخزن مخروطی

00:03:16

ترسیم حجم چند ضلعی و موج حلقه ای

00:04:19

ترسیم حجم مثلثی و گره

00:06:09

ترسیم استوانه با لبه های منحنی و کپسول

00:03:37

ترسیم دیوار ال شکل و دیوار سی شکل

00:03:11

ترسیم حجم آکاردئونی

00:05:05


فصل 6 - ترسیم موضوعات آماده ی دیگری از منوی گزینه ی Geometry


ترسیم درهای آماده، بخش اول

00:04:50

ترسیم درهای آماده، بخش دوم

00:02:29

ترسیم پنجره های آماده، بخش اول

00:02:53

ترسیم پنجره های آماده، بخش دوم

00:03:18

ترسیم پنجره های آماده، بخش سوم

00:03:20

ترسیم گیاهان آماده

00:04:56

ترسیم دیوار آماده

00:02:18

ترسیم دیوار با درج مقادیر

00:05:14

ترسیم نرده ی آماده

00:04:32

ترسیم مارپیچ آماده

00:04:36

ترسیم پلکان های آماده، بخش اول

00:04:35

ترسیم پلکان های آماده، بخش دوم

00:05:15


فصل 7 - شیوه های انتخاب موضوعات


شیوه های انتخاب موضوعات، بخش اول

00:06:16

شیوه های انتخاب موضوعات، بخش دوم

00:03:47

انتخاب موضوعات بر مبنای نام

00:04:04


فصل 8 - ابزارهای ویرایشی


ابزار انتخاب و حرکت

00:05:39

ابزار انتخاب و چرخش

00:02:56

ابزار انتخاب و تغییر اندازه

00:02:29

دیگر ابزارهای انتخاب و تغییر اندازه

00:01:36

ترسیم، حرکت و چرخش موضوعی روی سطح دیگر موضوعات

00:02:06


فصل 9 - ابزارهای آهن ربایی


حرکت آهن ربایی و زاویه ی آهن ربایی

00:03:41

درصد آهن ربایی و آیکن تغییر آهن ربایی

00:03:13


فصل 10 - مرکز تغییرات


تغییر اندازه و جا به جایی مرکز تغییرات

00:03:32

سه حالت قرارگیری مرکز تغییرات

00:03:24

قفل کردن محورهای مرکز تغییرات

00:02:10


فصل 11 - شیوه های تکثیر موضوعات


تکثیر با ابزارهای ویرایشی

00:04:31

سه حالت تکثیر

00:02:59

تکثیر با گزینه ی Clone

00:02:20

تکثیر آیینه ای (قرینه سازی)

00:02:18

تکثیر با گزینه ی Array

00:09:48


فصل 12 - چند گزینه از نوار ابزار


گزینه های Undo و Redo

00:01:49

پیوند موضوعات و از بین بردن پیوند

00:05:20

کار گذاشتن در یا پنجره روی دیوار با ایجاد پیوند

00:02:19


فصل 13 - ترازبندی موضوعات


گزینه ی Align، بخش اول

00:04:47

گزینه ی Align، بخش دوم

00:02:34

گزینه ی Align، بخش سوم

00:02:36

گزینه ی Align، بخش چهارم

00:02:33

گزینه ی Quick Align

00:01:18

گزینه ی Normal Align

00:02:48


فصل 14 - گروه بندی و لایه بندی موضوعات


گروه بندی موضوعات

00:05:29

لایه بندی موضوعات، بخش اول

00:07:18

لایه بندی موضوعات، بخش دوم

00:04:08


فصل 15 - موارد پراکنده ی ضروری


حالت های نمایش موضوعات

00:04:08

ایزوله کردن موضوعات

00:01:46

قفل کردن موضوعات انتخابی

00:01:45

منجمد کردن موضوعات

00:01:40

مخفی کردن موضوعات

00:02:37

جمع، فصل مشترک و تفریق موضوعات

00:02:56


فصل 16 - مروری بر گزینه های منوی File


شیوه های ذخیره سازی

00:03:14

سایر گزینه های منوی File

00:06:06


فصل 17 - ویرایش گر Edit Poly


ویرایش گر Edit Poly، بخش اول

00:05:57

ویرایش گر Edit Poly، بخش دوم

00:05:50

ویرایش گر Edit Poly، بخش سوم

00:10:53

ویرایش گر Edit Poly، بخش چهارم

00:02:55

ویرایش گر Edit Poly، بخش پنجم

00:11:05

ویرایش گر Edit Poly، بخش ششم

00:06:52

ویرایش گر Edit Poly، بخش هفتم

00:04:21

ویرایش گر Edit Poly، بخش هشتم

00:06:53

ویرایش گر Edit Poly، بخش نهم

00:05:51

ویرایش گر Edit Poly، بخش دهم

00:03:33

ویرایش گر Edit Poly، بخش یازدهم

00:03:02

ویرایش گر Edit Poly، بخش دوازدهم

00:06:55

ویرایش گر Edit Poly، بخش سیزدهم

00:06:11

ویرایش گر Edit Poly، بخش چهاردهم

00:06:20

ویرایش گر Edit Poly، بخش پانزدهم

00:06:29

ویرایش گر Edit Poly، بخش شانزدهم

00:05:10


فصل 18 - مروری بر ویرایش گرهای مهم


ویرایش گر Affect Region

00:04:44

ویرایش گر Bend

00:03:58

نکاتی درباره ی ویرایش گرها

00:07:32

ویرایش گر Displace

00:04:09

ویرایش گر FFD

00:04:59

ویرایش گر Melt

00:02:29

ویرایش گر Noise

00:02:35

ویرایش گر Relax

00:01:40

ویرایش گر Ripple و Wave

00:03:41

ویرایش گر Shell

00:03:21

ویرایش گر Spherify و Stretch

00:04:29

ویرایش گر Taper و Tessellate

00:03:05

ویرایش گر TurboSmooth

00:02:29

ویرایش گر Twist

00:01:39


فصل 19 - ترسیمات دو بعدی


ترسیم خط، بخش اول

00:05:58

ترسیم خط، بخش دوم

00:02:04

ترسیم خط با درج مقادیر

00:02:51

ترسیم مربع، مستطیل، دایره و بیضی

00:04:52

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش پنجم

00:08:45

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش ششم

00:05:12

ترسیم تخم مرغ، ساخت یک مقطع دو بعدی از موضوع سه بعدی و ترسیم دست آزاد

00:05:02


فصل 20 - ویرایش ترسیمات دو بعدی


ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش اول

00:06:15

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش دوم

00:04:28

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش سوم

00:03:50

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش چهارم

00:04:02

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش پنجم

00:05:15

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش ششم

00:02:28

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش هفتم

00:03:18

ویرایش ترسیمات دو بعدی، بخش هشتم

00:07:52


فصل 21 - سه بعدی سازی ترسیمات دو بعدی


ضخامت دادن به خطوط در بخش رندرینگ

00:04:33

ایجاد حجم با ویرایش گرهای Extrude و Shell

00:02:00

ایجاد حجم با ویرایش گر Lathe

00:03:49


فصل 22 - چند تکنیک ضروری


حرکت موضوع سه بعدی در مسیر دو بعدی

00:04:42

گسترش و سه بعدی سازی موضوع دو بعدی در مسیر دو بعدی، بخش اول

00:06:47

گسترش و سه بعدی سازی موضوع دو بعدی در مسیر دو بعدی، بخش دوم

00:06:35

انتشار موضوعی روی موضوع دیگری

00:05:50


فصل 23 - تصویرها و بافت ها


پنجره های Material Editor

00:02:52

پنجره ی Compact Material Editor

00:07:37

استفاده از تصویر به عنوان مدل طراحی یا بافت

00:08:01

ایجاد بافت با مپ ها

00:03:40

ایجاد شیب رنگی با مپ ها

00:06:15

چند نکته در مورد مپ ها

00:03:27

ایجاد بافت فلز و شیشه

00:04:26

ایجاد برآمدگی و تورفتگی بر مبنای طرح ها

00:03:32

تنظیم مپ ها با ویرایش گر UVW Map

00:05:06

تنظیم مپ ها با ویرایش گر MapScaler

00:02:15

اعمال چند رنگ یا بافت روی یک موضوع

00:07:07

ایجاد مو و خز با ویرایش گر Hair and Fur

00:05:54


فصل 24 - نور پردازی


نور پردازی، بخش اول

00:05:56

نور پردازی، بخش دوم

00:04:24

نور پردازی، بخش سوم

00:03:56

نور پردازی، بخش چهارم

00:04:26


فصل 25 - رندر گرفتن


رندر، بخش اول

00:06:06

رندر، بخش دوم

00:04:07


فصل 26 - پروژه های عملی


پروژه ی عملی یک

00:09:43

پروژه ی عملی دو

00:08:21

پروژه ی عملی سه

00:18:11

پروژه ی عملی چهار

00:14:29

چطوری در مجموعه دوره طراحی در معماری ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در دوره ها باید به صورت زیر اقدام کنید:
1. بر روی دکمه ثبت نام در دوره کلیک کنید.
2. پیش فاکتور را مشاهده و دکمه پرداخت را کلیک کنید.
3. در صورتی که قبلا وارد سایت نشده اید اطلاعات خود را وارد کنید.
4. از طریق درگاه بانکی پرداخت را انجام دهید.
5. بعد از پرداخت موفقیت آمیز از ویدئوهای دوره استفاده کنید.
برای راهنمائی بیشتر ویدئو زیر رو از دست ندین. ;)

سوالات متداول

بعد از پرداخت هزینه دوره اگر دوره را به صورت کامل همراه با مدرک خریداری کرده اید می توانید در آزمون دوره شرکت کنید در صورت قبولی در دوره یعنی کسب نمره 75 از 100 مدرک برای شما صادر خواهد شد.

نمونه مدارک در لینک مرتبط با رهگیری مدارک قابل مشاهده می باشند.

بعد از پرداخت موفقیت امیز به صورت آنی شما می توانید از طریق وبسایت به ویدئوهای دوره دسترسی داشته باشید.

کافیست از طریق پشتیبانی آنلاین ما را مطلع نمائید در سریع ترین زمان شما را راهنمائی خواهیم کرد.

پس از خرید موفقیت آمیز دوره شما 60 روز فرصت دارید که یکبار در آزمون دوره شرکت کنید.

ضمنا در مدت مشخص شده زمان شرکت در دوره به انتخاب خودتان می باشد.

خیر. هر زمان که آمادگی لازم را داشتید می توانید وارد آزمون دوره شوید و به صورت آنلاین پاسخ خود را ارسال فرمائید.

خیر. زمان مشخص شده فقط مربوط به زمان شرکت در آزمون است.

ویدئوهای دوره با یکبار پرداخت به صورت همیشگی در دسترس شما عزیزان باقی خواهد ماند.

همراهان عزیز دقت بفرمائید که زمانی در آزمون شرکت بفرمائید که آمادگی کامل را کسب کرده اید. در صورت عدم قبولی در آزمون شرکت مجدد در آزمون مشمول هزینه خواهد بود. هر بار ثبت نام مجدد در آزمون 120 هزار تومان هزینه در پی خواهد داشت.

با توجه به روند اداری این امر مدتی زمان خواهد برد که معمولا بیشتر از یکماه نخواهد بود.

پس از قبولی در آزمون مدارک به صورت آنلاین و رایگان برای شما صادر می گردد که از اعتبار لازم برخوردار است و در پنل کاربری شما بارگذاری و به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

اما در صورت علاقمندی امکان چاپ و پست مدارک نیز وجود دارد که البته این موضوع شامل هزینه چاپ و ارسال پستی خواهد بود.

برای هماهنگی می توانید به پشتیبانی آنلاین پیام دهید.

دوره رایگان icdl

دوره های مشابه


برچسب ها

#الیستریتور #آموزش #گرافیک #اثر گرافیکی #لوگوتایپ #خط گرافیک #آرم و نشانه #تصویرسازی #تصاویر کارتونی #گرافیک برداری #اتوکد #نقشه کشی #عمران #معماری #مکانیک #ساختمان #دو بعدی #کلید اتوکد #دوبعدی #دستورات ترسیمی #polyline #multipoint #spline #object #rotate #mirror #explode #stretch #layer #plot #3dmax #معماری #تری دی مکس #طراحی #طراحی